15 Mayıs 2008 Perşembe

KELEBEKLERIN OMRU UC GUNDUR


Onlar kelebek ve sadece uc gun omurleri vardir;ucarlar,ucarlar..peki hic dusundunuz mu? ya sizin sadece uc gun omrunuz oldugunu soyleselerdi acaba siz ne yapardiniz?Ben dusundum ama sigdiramadim hic birseyi bu uc gune.Tipki tatile giderken valizimize yanimiza butun esyalarimizi aldigimiz gibi,onuda aliyim yanima bunuda aliyim,uc gunlugune tatil bile olsa,peki ya bavulun agirligi onuda dusunuruz aman hafif olsun yuk olmasin.Iste hayatta boylemi acaba herseyi yanimiza alip yola devam etmek.Ya o agirliklar tasiyamadiklarimiz,acilarimiz,zorluklarimiz,cabalamalarimiz,kimin icin ne zaman icin ne icin...herseye ragmen yola devam diyoruz,kosarcasina hayatin icine,su uc gune sigarmi hersey,ya esyalar valizlere..ben sigdiramiyorum ama bu saatte yazarak belki yarina kalan islerime zaman ayiririm.zaman uc gune sigacaksa zaten bitmistir ki o zaman.Gunlerinizi uc gun yasayacakmis gibi dolu dolu yasamaniz dilegiyle..iyi sabahlar

Hiç yorum yok: