4 Mayıs 2008 Pazar

BIRAZ KENDIMDEN

Hayat devam ederken bende 33 yasindayim artik.Ne kadar yokus ne kadar duz kimbilir daha neler yasayacagim bu hayatta.Aci olmadan mutluluk olmadan olmuyormus hayatta.Ogrenmeye devam ettikce hayati tamam diyorum bu kadar yeter daha fazlasini bilmek istemiyorum hayatin, ama hayat inadina giriyor hayatima.Ehh banada boyun egmek kaliyor geriye..Simdi Belcika'da yasiyorum ama az kaldi 25 gun sonra vatanima donuyorum esimle birlikte.Tam 18 ay yalniz kaldigim bu sehirden ayriliyorum.Hemde epey buyumus olarak,askere gidenleri geldikten sonra adam oldun artik derler ya hani,bende kendim icin diyorum bunu,ben bir minik dev kadin oldum.Neyse simdilik bu kadar cunki ard arda 3 yazi birden yazdim ve gozlerim inaninki aglamaktan bilgisayara bakmaktan epey bi yoruldu.Yazi hatalarimdan dolayi simdiden ozur diliyorum......

Hiç yorum yok: