18 Mayıs 2008 Pazar

IZDIVAYA CEKILMEK LAZIMMIS


Ne zamandir bu konu hakkinda dusunuyordum,Kendimdeki degisikligi.Insan uzun bir zaman yalniz kalinca olaylara,kisilere objektif bir sekilde daha iyi bakabiliyormus.Eskiden sabit fikirli olusum bana ne kadar zarar vermis halbuki.Ve herseyin fazlasi zarar sozu ne kadarda dogruymus meger.Yazin Turkiye'ye gittigimde soyle bir bakiyorumda insanlar zamanlarini ne kadar gereksiz seylere harciyorlar.siralayacak olursam genel olarak benimde gecmiste yapmis oldugum gereksiz seyler soyle;
1.Gereksiz seyredilen TV programlari..
2.Gereksiz telefon gorusmeleri..
3.Gereksiz mesajlasmalar..
4.Gereksiz Kredi Kartlari..
5.Surekli cep telefonuna bakip arayan varmi..(telefon cepte iken bile)(msj gelmismi)
6.Genclerin internet cafelerde oyunlarda zaman harcamalari..
7.Guzel gorunmedigi halde bile bile giyilen sozde moda olan kiyafetler..
8.Acaip sac modelleri..
9.Illa gidilmesi gereken cumartesi aksamlari disco ve barlar..(ertesi gunki zamani olduren)
10.Fazla tuketilen alkol..
11.Gosteris olsun diye icilen sigara..
Simdilik aklima gelen bunlar..umarim sizde anlamissinizdir....

3 yorum:

hindiba dedi ki...

Merhaba,
Şu ara Türkiye'de olunca daha da iyi bir karşılaştırma yapabiliyorum. Anladım ben :))
Selamlar :)

MINIK SERCE dedi ki...

tesekkur ederim wegwarte;)bu arada bloguma ilk yorum senden geldigi icin cok memnun ettin beni.nede olsa ilham kaynagim sendin..tskler

Adsız dedi ki...

Iyi bir baslangic