25 Temmuz 2013 Perşembe

Diyelim ki balıkmışım ben, sen de balıkçı,
İkimiz de biliriz ki sineğe bile kıyamazsın sen.
Öyle boş oltayı atarsın denize bilirsin salak olmadığımı ama aşık olduğumu bilmezsin.
Ben sana inat yakalanırım şaşırırsın.
Nerden çıktı bu diye...
İstediğin balık değil ki oturmak iskelede...
Mecbur çekersin yukarıya acı çekiyorum ne de olsa.
Dedim ya kıyamazsın...
Uzanırım avuçlarına, dudaklarıma dokunursun, iğneyi çıkartıcaksın ya yoksa sevdiğinden falan değil bilirim
Senin yanında yaşayamayacağımı sen de bilirsin.
Öldürmeye kıyamazsın bakarsın avuçlarındaki balığa, ben de sana.
Sonra beni kurtarmayı seçersin.
Ben avuçlarında ölmeyi seçmiştim oysa.
Bırakırsın denize.
Yüzünde kahraman gülümse hayat kurtardın ya az önce.
Sessizce boğulurken mavilerde son kez bakarım iskelene.
Okyanusta yaşamak değildi ki isteğim avuçlarında ölmekti...

Hiç yorum yok: